Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

من فضلك شارك الفيديو من هنا ↓. .↓. .↓. .↓

Sunday, June 25, 2017

ابونا بولس جورج يســـــال و ابونا يوحنا باقي يجيب باجتماع كنيسة و شعب بكنيسة القديس مارمرقس بمصر الجديدة

ابونا بولس جورج يســـــال و ابونا يوحنا باقي يجيب باجتماع كنيسة و شعب بكنيسة القديس مارمرقس بمصر الجديدة

ابونا بولس جورج وابونا يوحنا باقي || كنيسة وشعب || بعنوان: سؤال وجواب | 24.6.2017 انا بقالي 25 سنة مدفعتش عشور ولا بكور والاسقف قالي انت كده بتسرق حق ربنا اعمل اية لماذا لا يستجيب الله للام اللي بتصلي تطمن علي بنتها قبل ما تموت و ما الحل في ظاهرة عدم زواج البنات وهل لربنا دور في زواج البنات هل الوسواس القهري مانع من موانع الزواج وما الفرق بين القلق و الوسواس انا عندي 20 سنة واحمل جينات مرض خبيث والطب يقول اني ساموت بعد 20 سنة مثل امي و خالاتي فهل اكون انانية لو فكرت في الزواج انا خالتي تركت المسيح من 15 سنة فهل يجب ان اخبر شريك حياتي بهذا قبل الزواج احنا رايحيين نصيف مع اختي اللي جايه من امريكا بعد غياب 5 سنين من يوم 15 ليوم 22 اغسطس فهل ممكن اصوم من يوم 1 ليوم 15 وبكده اكون قدمت ال15 يوم للست العذرا وافطر الاسبوع الاخير بالمصيف انا ابني طماع فهل اواجهه بذلك او اعمل اية لماذا امت الله عزا عندما حاول انقاذ تابوت العهد من الوقوع اية رايك في ظاهرة التمرد والهجوم علي الكنيسة والكهنة والبابا هذه الايام يمكنكم الانضمام للمدونة ليصلكم كل جديد) من فضلك شارك الفيديو شاهد الفيديو ↓. .↓. .↓. .↓


تابعونا على الموقع التابع للصفحة والذي يحتوي علي الالاف من الفيديوهات ( عظات قداسات اجتماعات مؤتمرات الحان ترانيم تسابيح وقسم خاص لمهرجان الكرازة بالاضافة للاجتماعات الاسبوعية لاشهر اساقفة و كهنة كنيستنا الارثوذكسية )
http://demiana22.blogspot.com.eg
( تم اصلاح مشكلة تشغيل الفيديوهات بالموقع ولا توجد مشكلة حاليا 
ابونا بولس جورج وابونا يوحنا باقي || كنيسة وشعب || بعنوان: سؤال وجواب | 24.6.2017
انا بقالي 25 سنة مدفعتش عشور ولا بكور والاسقف قالي انت كده بتسرق حق ربنا اعمل اية
لماذا لا يستجيب الله للام اللي بتصلي تطمن علي بنتها قبل ما تموت و ما الحل في ظاهرة عدم زواج البنات وهل لربنا دور في زواج البنات
هل الوسواس القهري مانع من موانع الزواج وما الفرق بين القلق و الوسواس
انا عندي 20 سنة واحمل جينات مرض خبيث والطب يقول اني ساموت بعد 20 سنة مثل امي و خالاتي فهل اكون انانية لو فكرت في الزواج
انا خالتي تركت المسيح من 15 سنة فهل يجب ان اخبر شريك حياتي بهذا قبل الزواج
احنا رايحيين نصيف مع اختي اللي جايه من امريكا بعد غياب 5 سنين من يوم 15 ليوم 22 اغسطس فهل ممكن اصوم من يوم 1 ليوم 15 وبكده اكون قدمت ال15 يوم للست العذرا وافطر الاسبوع الاخير بالمصيف
انا ابني طماع فهل اواجهه بذلك او اعمل اية
لماذا امت الله عزا عندما حاول انقاذ تابوت العهد من الوقوع
اية رايك في ظاهرة التمرد والهجوم علي الكنيسة والكهنة والبابا هذه الايام
يمكنكم الانضمام للمدونة ليصلكم كل جديد)
من فضلك شارك الفيديو
شاهد الفيديو
↓. .↓. .↓. .↓

0 comments:

Post a Comment