Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

من فضلك شارك الفيديو من هنا ↓. .↓. .↓. .↓

Saturday, October 31, 2020

من اجمل معجزات ابونا فانوس +++

 من اجمل معجزات ابونا فانوس +++

 

 لا يتوفر وصف للصورة.

 

من اجمل معجزات ابونا فانوس +++

انا اسمي جورج - من الاسكندريه 

 كنت بعاني من تعب في قلبي في الصمام الميترالي من 2008 تقريبا 

باخدله علاج بس برضه ببقى تعبان وبتيجى عليا ايام بتعب فيها جدا 

والالام في صدري لا تطاق -

 وفي يوم نياحة ابونا فانوس وکنا مشغلين صلاة التجنيز بتاعته على قناة مارمرقس

 ابني جوفاني اخد منديل وقعد يمسح الشاشه بتاعة التلفزيون

 ويمشي المنديل على وش ابونا فانوس 

المهم انا قولت لمرانی خلاص شیلی المنديل 

 وہ برکه و فعلا أخدته وحطته في درج البوفيه 

بعدها بيومين تعبت جدا والالام اشتدت عليا

 لدرجة اني مكنتش عارف انام من الوجع

 فمراتی قالتلي اجيبلك منديل ابونا فانوس 

قولتلها هاتيه وهذا لاقينا حاجه غريبه المنديل ريحته حنوط 

المهم احنا ذهلنا من ده وانا اخدت المنديل وحطيته فوق قلبی 

ولاقيت نفسي روحت في نوم وراحه على طول مخدتش ثواني - 

ومن يومها لحد دلوقتي مفيش آی تعب في قلبي نهائي

 وبحس براحه في قلبي محستهاش بقالى 8 سنين - 

سلام الرب عليك يا أبانا الحبيب فانوس الأنبا بولا 

اذكرنا امام عرش النعمة...

 افرح قلوبنا ببركة صلاتك مع جميعنا

 ولالهنا كل المجد والكرامة للأبد 

++++ +++

0 comments:

Post a Comment